Tisdag

Så här flitig som jag känner mig just nu har jag inte känt mig på väldigt länge. Jag har nämligen varit himla duktig när det gäller pluggande dessa två dagar. Det kan möjligen vara så att det har att göra med att jag är sjuk men iallafall. Idag hade jag mitt svenska nationellatal, vilket kändes mycket bra. Så nu kan jag lämna det bakom mig. Idag har jag även hunnit skriva klart min religionsessä som ska in på Torsdag. Och nu sitter jag med hallonsorbet i ena handen och funderar starkt på att börja skriva mitt svenska pm också. Det vore himla skönt. Japp så får det bli.

Vill bara passa på att säga att Konsum är sämst nu för tiden då de varken säljer min favoritchoklad eller favoritglass!

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0