Torsdag

Hej och hå! Just nu sitter jag på mitt rum och äter co-co choklad, godast just nu! Jag är helt slut just nu, tre pass idag har verkligen tagit kål på mig inklusive dagens diverse aktiviteter. Så snart ska jag bädda ner mig i sängen och titta på andra avenyn och efter det sova ut tills min första sovmorgon på väldigt länge går av stapeln. Jag har nämligen sovmorgon till 11.20 imorgon, sug på den ni! Detta är väldigt behövligt, då jag även kan skriva klart min bildanalys som ska in imorgon. Ikväll har jag pratat med Sara som har varit här och hälsat på, så nu är jag ännu lite mer taggad på Lund i höst. Får se hur det blir, men det är iallafall dags att göra sina val snart, läskigt!

Nej dags att varva down. Ciao! Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0