Tisdag

Har precis tittat på lite utbildningar som jag placerat i min korg hos studera.nu. Det känns faktiskt bra, och roligt. Har hittat ett par jag kan tänka mig och två jag faktiskt är rätt sugen på. Nu är bara kruxet att besluta vad jag ska bli. Det kan ju vara lite svårt.

Idag har jag fått massage av herr Åsman, och det var inte roligt. Det var smärta. Ren smärta i en knapp timma. Herregud va mör jag är nu. Men jag fick lite kramar av Jonas efteråt så det känns lite bättre nu, haha.

Snart, när Carin är färdig hos mörbultaren så ska vi ner på badet och springa lite i vatten. Någon sorts intervall ska jag försöka mig på, men jag vet inte riktigt hur det ska gå till. Men jag lär mig nog, Carin vet säkert.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0