Tisdag

Jag märker att huvudet inte är rätt inställt än, men jag jobbar hårt på det. Idag har jag hur som helst vandrat fram och tillbaka mellan skolan, hemmet och syven. Dock har det visat sig att det minsann inte alls är syven jag letar efter för att fråga om lån och grejer, det är KURATORN. Självklart. Hur kunde jag vara så dum att jag trodde att skolans studie och yrkesvägledare skulle kunna grejer om STUDIElån. Det är ju heeeelt självklart att det är kuratorn som vet mest om detta. Skämmes på mig.

Jag har dessutom tränat lite, det blev tyvärr bara vattenlöpning eftersom jag av någon anledning har haft ont i knäet sen igår efter långpasset. Jag är lite orolig, men jag behandlar med Voltaren-gel och alternativa pass denna vecka. Jag tänker nämligen inte bli skadad. Jag total vägrar.

Imorn får jag en skön sovmorgon ända tills klockan blir 10.25. Detta är lyxigare än lyxigast. Så himla gött.


Ett rådjur, passande nog



Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0