Söndag

Det har varit en hård dag idag. Först vaknade jag klockan åtta efter att en viss fröken Rosander  skickat tre sms, och sedan låg jag vaken i en timme och kollade på Vasaloppet. Sen när klockan ringde nio somnade jag om och sov till tio. Då gick jag upp och åt frukost och la mig i soffan med resten av familjen Leandersson. Sen somnade jag igen och sov tills det var dags för målgången, och sen var jag tvungen att gå upp.

När jag vaknat till liv tillräckligt, ca tio minuter senare, var det dags för dagens träning med Malin. Vi sprang lite i det fina vädret, och sen dog jag lite när vi kom hem för att jag var så trött i mina stackars ben.

Nu har jag fått massa god lunch, och lite dator häng, så nu är jag nog redo för att sova lite mer. Haha.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0