MONDAY

Idag har jag och min bättre hälft (Elin för er som inte förstår det), varit duktiga och tränat på gymmet. Vilket vi i och för sig är varje måndag, men idag var vi också duktiga. Efter träningspasset drog vi ett shoppingvarv i Hallsberg där affärer som Konsum, Lindex, God smak och Stigs bokhandel ingick. På vår shoppingsväng lyckades vi även med ett nytt shoppingrekord, tidsmässigt. Vi spenderade nästan en hel halvtimma på konsum, det ni! Så länge har vi nog aldrig handlat mat förut. Maten bjöd senare på sataykyckling och ris, dock en äckligare satay än vanligt då vår riktiga satay var slut. Nu sitter jag och väntar på att Familjen Annorlunda ska börja på tvn, det är ett av mina bästa program. Jag tycker det är väldigt intressant, och det påminner mig hela tiden om att jag ska ha långt ifrån tio barn.

Sen ska jag även ta tag  i Samhällsarbetet som kommer döda mig den här veckan imorgon, inte lika kul! Men jag har faktiskt gjort lite idag, så nu är jag snart på gång. Förresten jag har hört rykten om att det är någon som fyller år imorgon, någon viss tjej som börjar på K och slutar på lara. Hihi. Nej dags att hoppa in i duschen sen förbereda morötter och dip inför Familjen Annorlunda.

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0