Måndag

Nu befinner jag mig på min datorplats i sängen framför både datorn (no shit sherlock?) och tvn. Datorn visar mitt mentala träningsprogram som jag jobbar på, och tvn visar Svenska Hollywood fruar. Dock funderar jag på att byta bort dessa kvinnor mot lite döda människor på CSI.

Idag kan jag stolt meddela att jag lyckades scora in ett MVG på, hör och häpna, Naturkunskap B provet. Jag är helt jävla fantastiskt bra kan jag berätta. Påpekas bör också att jag i nian fick g i fyra ämnen; de fyra NO-ämnena. Så detta är på sätt och vis en vinst för mig. Eller det är det alltid när jag är grym. Hela tiden alltså. HAHA.

Idag har jag tränat tills jag nästan avled, och tvättat nästan lika mycket. Det har med andra ord varit en mycket aktiv dag.

Här kommer ännu en bild på en tulpan, för de är så himla roliga att titta på.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0