Lördag

Nu är pass nummer ett avklarat för dagen. Det blev ett skidpass till Sonstorp och tillbaka. Trots att det var jobbigt var det himla skönt i det fina vädret, jag har faktiskt fått lite nya fräknar. Dessutom fick jag ju sällskap med mamma hem från Sonstorp när pappa åkt ifrån oss. Det var nog tur att jag hade sällskap på vägen hem annars hade det tagit ännu längre tid hem. Dock saknade jag saften som pappa alltid brukar ha med sig, men idag hade han glömt den, ajabaja. Snart väntas lite mat och efter det bär det av till Medley för att köra Flowing och spinning. Tagga! Känslan av att jag kommer vara seg ikväll när jag ska plugga finns.


Essy på vår stora snöhög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0