Hoho

Känner att jag varit väldigt inaktiv ett tag, tur att ni läsare har Elin som är lite mer aktiv än mig. Den här veckan har varit fullspäckad med allt ifrån fysikprov till hämtning av studentmössor. Ni kan bara förstå hur fullt upp jag haft. Fysikprovet gick över förväntan väldigt bra, tror jag, det är lite det som är grejen med fysikprov. Det kan gå hur som helst, jag hoppas att känslan av att det gick bra visar sig vara sann. Det vore himla härligt! Även min studentmössa var väldigt fin, dock lite tajt. Men när jag nu sitter i den och skriver kom jag på att den inte alls är så jätte tajt, bara lite och om jag tvingar på någon med stort huvud den (läs elin) så kommer den töjas lite.

Jag fick förresten också reda på att jag fick mvg på min uppsats om fetma i samhällskunskap B, vilket var skönare än skönast. Jag behöver inte komplettera och kan lägga detta bakom mig just nu och pusta ut.

Idag har jag och Elin sprungit långpass, eller i början sprang vi inte. Vi mer staplade oss fram efter den gigantiska träningsvärken från gårdagen. Men efter några kilometer försvann den och vi kunde kämpa på utan att behöva släpa benen framåt. Dock är vi lite stela nu och ser ut som äldre kvinnor på 90+ så fort vi ska böja oss eller ens röra på oss. Så det är lite kämpigt. Men nu ska jag dricka upp mitt goda te, sedan bädda ned mig i sängen och vakna upp utvilad på en fredagsmorgon. Adjö! / Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0