Måndag

Märker att vi varit mycket ineffektvia på bloggfronten på senaste tiden. Men det har varit mycket med allt som har med studenten att göra. Men nu är jag hemma i huset på paus innan jag flyttar upp på berget. Detta beror på att vi delar med oss av lägenheten till en från Irland under en vecka.

Idag har jag kammat hem massa vuxenpoäng då jag ringde till vårt försäkringsbolag och fixade med hemförsäkringen. Det var stort. Jag har även sökt jobb via en annons och ring till VHS för att fundera lite över mina betyg. Det var inte lika många vuxenpoäng, men jobbet gav mig några i alla fall. 

Imorn ska jag upp till Emeli med Johanna och Karro för att ha lite tjejförmiddag. Efter detta så bär det av upp på det andra berget hem till Johanna för lunch med Karro och kanske Ellen. Det blir med andra ord en trevlig förmiddag. Sedan är det dags för lite klubbträning och sen ska jag sova. Sova sova sova. Det ska jag i och för sig göra snart med, men jag måste titta klart på Animal Cops först. 

 




Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0