Gud vad allt går bra

Jag hatar att vara sjuk. Jag är sjuk nu igen. Denna gång har jag sån halsvärk att den spridit sig till nacken och upp i bakhuvudet, detta resulterar i att jag knappt kan svälja samt att jag knappt kan röra på huvudet, inte kanonkul! Som krydda på moset sitter jag inomhus och jobbar framför datorn när det är strålande sol ute. Även fikarasterna är ganska kämpiga då jag knappt kan svälja rulltårtan och tvingas på så vis ta en jätteliten bit. Detta är ju inte rättvist. Det svider även lite att jag kan sammanfatta mina träningsveckor på sistone med två pass på  fyra veckor, det är bra! Och då är ett av passen Jukkola. Jag är alltså just nu i mitt livs form. Nej om man skulle återgå till ritningarna av ångturbiner och turbogeneratorer.

Peace/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0