Torsdag

Idag har det varit en händelsefylld dag, och för att inte tråka ut alla er som läser så tänker jag ställa upp dagens inlägg i punktform.

1. Dagens ros: går till den dam jag träffade på Grev Turegatan och som var klädd i grön tröja. Hon berättade för mig att hon redan är kund hos oss och att hon var väldigt nöjd. Men det räckte inte, utan hon berättade även att hon tyckte att jag gör ett väldigt bra och viktigt jobb och att hon inte kan förstå att folk inte fattar det. Hon gjorde min dag med sitt lilla pepp-talk. Tack!

2. Dagens ris: går lätt fett till SJ, och den här gången gäller det artikeln som idag fanns med i DN. Där sitter den lille VDn (som förmodligen aldrig behöver åka tåg) och berättar hur det är vädrets fel att tågen inte går i tid, det är Trafikverkets fel att det blir kaos med avgångar ibland och det är även deras fel att det var sånt kaos i vintras. TA LITE JÄVLA ANSVAR FÖR DITT VÄRDELÖSA FÖRETAG OM DU VILL HA RESPEKT FRÅN DINA KUNDER! Sitt inte och kasta sand i din lilla sandlåda.

3. Dagens chock: var när mamma gjorde en störtdykning när vi var ute och sprang. För alla som inte var med kan jag berätta att det såg ut ungefär som det gör när Anja gör sälen efter bra åk. Upp, fram, platt fall. Brutalt. Vi tog oss tillbaka till bilen, och sen fick jag laga ihop mamma med tejp när vi kom hem. Hon är nu väldigt ynklig.



Nu ska jag duscha och sen sova. Good bajs
Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0