Tisdag

Idag grattar vi både Johanna och farmor som fyller år! Grattis!!

Jag har spenderat dagen på mitt arbete utplacerad på stureplan, det var rätt så trevligt. Fick någon låsning i ryggen som medförde smärre domningar och lite ont från skulderbladet och ner till armbågen, men detta löste jag genom att köpa en glass när jag väntade på tåget. Kul!

När jag kom hem väntade mamma vid stationen (sovandes och snarkandes i bilen bör tilläggas) för att ta mig upp till klubbstugan. Där väntade ett träningspass som för min del bestod av backintervaller. Också kul!

Nu väntar Morden i Midsommer, och sedan en tripp upp till berget för lite sömn. Jätte kul!


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0