Tisdag

Precis som Carin har jag lidit av sömnbrist under natten, och precis som för Carin berodde det på värme. Jag vaknade x antal gånger i en sjö av svett, och vid halv fem blev det så outhärdligt att jag fick öppna fönstret på vid galvel. Detta ledde dock till att jag inte kunde ha nere rullgardinen, vilket ledde till solljus i rummet. När jag vaknade åtta av att det fortfarande var för varmt gav jag upp.

Nu sitter jag i vardagsrummet med balkongdörren och ett fönster öppet för lite korsdrag, och det fungerar rätt bra. Längtar dock lite till den kylskåpskalla källaren som finns hemma i huset. Men jag orkar inte gå dit igen.

Hur som helst, så här såg det ut igår när jag tittade ut genom fönstret








ELin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0