Måndag igen

Igår kom jag hem från Värmland. Värmlandshelgen var mycket trevligt med allt från bad till visit i Karlstad. Jag fick även titta på massvis med kossor. Huset vi bodde i var verkligen jättefint, och jättestort! Verkligen så där mysigt och hemtrevligt med både stora och små rum. Dessutom bodde det en urmysig hund där, Nelson hette han och var verkligen hur söt som helst. Han kan dessutom vara den största hundvalpen jag sett, med en mankhöjd upp till mina höfter och vägde 53 kilo. Lite större än vad jag är van vid som sagt. Dock var inte vädret det bästa så någon solbränna blev det inte.

Nu sitter jag och har dö tråkigt på jobbet. I min tråkhet här på jobbet bjuder jag på en bild från balens efterfest som jag hittade på internet.


Kommentarer
Postat av: Klara

åh, vilken fin bild! Nu fick jag lite sådär sakna-hallsberg-ont-i-magen igen..

2010-07-05 @ 20:06:38
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0