Fredag

Jag kan bara hålla med Carin angående Lilians och Jonas prestationer idag. De är fan bäst.  Så jävla gött måste jag säga.

Idag har jag legat ute vid trehörningen med syster och Mathilda. Det var skönt, lite för mycket bromsar i luften men annars var jag nöjd. Det blev dock inget bad för min del, men jag tvångsbadade båda taxarna två gånger. Jag säger till mig själv att de gillade det väldigt mycket.

Snart ska jag försöka väcka min syster till liv så vi kan laga lite middag eftersom jag är döden hungrig. Detta trots att jag ätit upp resten av min pizza som vi gjorde igår. Det har tagit hårt på mig att bada vovvarna.



Nu ska jag återgå till tv, my best friend!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0