Sunday

I helgen har jag varit i den kungliga hufudstaden. Vilket var mycket trevligt. Jag bodde på hotell med Jonas och hans familj, och att bo på hotell innebär hotellfrukost! Så galet gott, så nu är jag ordentligt uppäten till första skolveckan. Känns stabilt dock inte lika kul med två prov, en inlämning och en bokrecension första veckan men det är en annan femma. Iallafall när jag var i Stockholm var vi ute och knallade på stan och vem står jag bredvid på ett fik? Vems jacka nuddar min jacka? Jo Paradise Hotel-Stefan. Okej det är en b-skådis men ändå. Han såg dock inte lika biffig ut och var lite mer skäggig nu men ändå. Det levde jag på hela den dagen!

Nu är jag iallafall "hemkommen" till Hallsberg och sitter nu i mitt rum och väntar på att min älskade Elin ska dyka upp så vi kan leka. Kvällens första lek heter gå till Ica och handla mat. Kvällens andra lek får Elin komma på! Förresten det var Tour de Ski idag också, Hellner kom fyra. De var duktigt, och dessutom var det bra att inte Northug vann.

Lev väl / Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0