Onsdag

Nu sitter jag på Loggatan 7a (hos Jonas) och har temuggen i högsta hugg samtidigt som jag tittar på Biggest Loser. Mycket spännande. Idag hade vi vattengympa på morgonen vilket var väldigt roligt och jobbigt! Jag trodde inte att det skulle vara så jobbigt som det var. Sen har jag även hunnit med att skriva religionsprov i skolan, om buddhismen. Så nu kan jag äntligen lämna asienreligionerna bakom mig. Just nu funderar jag på att springa iväg till Ica Jouren och handla lite mjölk och kanske något gott att smaska på. Ja så får det bli. Innan jag springer iväg vill jag passa på att tacka Elin nu som var en ängel och räddade min ipod från en tvättning i tvättmaskinen! Verkligen snällt av dig Elin, men så är du ju lite mer mogen än mig och tänker på sånt.

Lev väl/ Carin

Kommentarer
Postat av: jag

Där hade du inte kollen på rätt plats tyvärr. Det är Loggatan 7b faktiskt.

2010-01-20 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0