Måndag

Idag gick jag upp klockan sju för att göra mig redo för skolan. Sen gick jag till skolan, och när klockan var typ halv nio var första lektionen klar. Detta innebär en stunds häng i cafeterian, för att sedan samtala med engelska läraren för att inse att vi inte har någon mer engelska. WIHOO! Detta innebär att jag inte har någon lektion förän 12.45 så nu sitter jag hemma i sängen och slökollar på Smallville.

Igår började dagen med x antal Scrubs avsnitt med Andreas vid frukost bordet, och sen var det dags för dagens träningspass som bestod av en löprunda med redan nämnd. Detta gick bra, trots att det efter ett tag visade sig att Andreas var ute på jogging tur medans jag var ute på världens slitpass. Jag låg på puls mellan 170 och 185, vilket är ganska högt för en löprunda i normalfart. Herregud säger jag bara.

Sen var det dags för tåget hem, och det började faktiskt bra. Tåget var i tid, och jag hade en plats som jag fått på min, hör och häpna, sista minuten biljett. Dock skulle det visa sig att lugnet var kortvarigt. Ungefär såpass kort att jag hann komma nästan hela vägen in på Degerfors station, där det föll sig så att en växel frusit fast. Detta innebar någon sorts lösning, och sen var vi 30 minuter sena. Wihoo. Not. Men jag överlevde.



Jonas var ledsen

Sen blev han jätte glad


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0