Måndag, Bruksvallarna

Idag har vi varit ute och åkt skidor. Först åkte vi till Ramundberget och därifrån vidare till Klinken. Sen var det dags för hemfärd. Allt gick mycket bra tills vi kom ungefär en och en halv kilometer hemifrån och jag började frysa något evinnerligt om händerna. Så pass att känseln släppte och jag började gråta som ett litet barn.

Hemma fick jag pressa i mig banan, saft och Ballerina kex- allt iklädd världens största varma vantar. Sen fick jag basta, och trots att det var ca 70 grader där inne frös jag. Sen bastade jag tills jag somnade och sen var det bra. Dock var det mycket synd om mig hela eftermiddagen.

Men trots detta hann vi åka nästan 30 km på 3 timmar. Är rätt nöjd med detta faktiskt. Nu är det fika och skidor på tv.



Så här kände jag mig idag



Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0