Helg

Just nu blev jag väldigt arg! Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg om gårdagens träningsdag som innehöll: snöpulsning och massa mer! Men så dog datorn och allt försvann! Inte roligt! Så nu i protest tänker jag inte skriva om. Men jag kan iallafall säga att det var en trevlig träningsdag igår med knädjup snöpuls och styrkegympa med Mamma Lena. Och igår på kvällen efter all träning tjockade jag upp mig med kladdkaka och godis framför filmen Sommaren med Göran. Det känns tråkigt för er läsare att ni missade mitt välskrivna och spännande inlägg men så kan det vara. Nu ska jag iallafall snart ut på ett härligt distanspass i ännu mera snöpuls. 

Och som grädde på moset vill inte min fina snöpulsbild fungera heller! Dumma datorer!

Ciao / Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0