Måndag

Idag är det fett kallt ute. Termometern visar på nästan minus 20, men jag har hört att det på andra ställen här i Tullinge är ännu kallare. Det är helt sjukt. Men vi är ganska glada ändå, för om 40 minuter är det Days of our lives.

Idag har jag en himla massa grejer att göra. Hittills har jag hunnit boka tandläkar tid, och tittat på två avsnitt av Animal Cops. Dock måste jag ringa och boka tid för att kolla om jag ser dåligt, vilket jag tror att jag gör, klä på mig vanliga kläder, promenera taxarna, göra frukost och hänga tvätt. Inte nödvändigtvis i den ordningen, men ungefär så.


Så här mycket snö är det ute, alltså ca en meter. SJUUUKT.



Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0