Måndag

Nu har jag varit duktig och tränat samt ätit våfflor. Just nu sitter jag även och fyller i min träningsdagbok som jag snart ska skicka iväg till Hocke. Dessutom har det snöat sönder idag utomhus. Hur mycket snö ska vi få egentligen? Jag tycker det räcker snart, jag vill ha barmark! Okej det kan vara ganska mysigt med snö, men jag börjar tröttna nu, eller snart iallafall.

Nu är det bara sex minuter kvar tills premiären av Gröt, svett och klistervalla på ettan. Det ska jag verkligen se! Kommer säkerligen bli en av veckans tvhöjdpunkter! Men innan det börjar ska jag göra lite te och bädda ned mig under täcket och burra ihop mig. Burriburri

Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0