Lördag kväll

Sitter nu och tittar på curling igen. Dock är det herrarnas tur denna gång, och det handlar "bara" om bronset. När jag sitter här kan jag inte låta bli att fundera över det där jag skrev om igår, att SVT måste ha satt sina bästa på något annat ställe än i tv sändningarna. Men nu har jag kommit på det; det är ju SVTs bästa som kommenterar curlingen!

Katarina Hultling och Elisabet Gustafson heter dessa kvinnor, och fan va de är bra! De är inte korkade och de vet (verkar det i alla fall som) vad de pratar om. De är så bra på vad de gör att jag undrar varför SVT inte sätter de på fler ställen så de kan kommentera andra grejer också, så vi slipper lyssna på puckona. Yvette Hermundstad; gå en kurs hos dessa damer om hur man ska göra om man sänds i tv! (För er som inte vet, detta är hon den korkade som pratar om skidor).




Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0