Lördag

Nu har jag äntligen lyckats ta mig in på bloggen, något jag hade himla problem med tidigare idag. Men jag har ju lov nu till veckan och då kommer jag säkert sitta och nörda här mer än vad som är okej.

Jag lyckades ta mig hem igår efter mycket om och men. Fick dock ett smärre utbrott när tåget stannade precis vid klubbstugan, ca 10 minuter hemifrån. Mycket mycket frustrerande. Dessutom stog vi här i 20 min innan vi kom iväg och jag var nära på att krossa en ruta för att gå hem.

Dagen har vi ägnat åt mentalträff i klubbstugan, samt träning. Dessutom har jag hunnit sova, titta på en och en halv film, blivit sjukgymnast undersökt av Jonas och promenerat med taxarna. Nu tittar jag faktiskt på skidorna, lagom kul. Men jag tittar av god vilja och för att det finns Marianne, smaskens.




Elin.


PS. Carin, du gav mig en smärre chock när du skrev att du var förlovad. Gör inte så. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0