I LOVE SJ

Nu befinner jag mig på tåget mot Flempan. Inte mot Karlstad som det var planerat. Det har nämligen blivit så att mitt tåg blivit inställt, och jag och Jonas insåg att vi aldrig skulle komma dit så jag åker hem istället. Föga förvånande har SJ strulat igen. Men jag kanske inte ska bita den hand som föder mig med internet, så jag håller mig lung.

Det enda positiva med SJ idag var den rätt snälla tanten på stationen som lät mig byta biljett helt gratis, dock efter vissa om och med.

Har precis plöjt lite Kupé, hilma kul tidning det där. Men nu fick det vara nog, jag ska ha dator och internet och spotify och bloggar istället. Jag är ju trots allt en modern kvinna. Wiihoo!




Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0