Tisdag

Idag har det varit en hård dag i skolan. När föreläsaren väl drog igång gick det såå fort. Alltså inte alltid utan han varvade snigelfart med superspeed, och det var fett jobbigt att hänga med. Men det gick bra ändå.

Sen var det dags för seminarieuppgiften. Den där jävla uppgiften alltså, jag vill bara kräkas på den. Fattar inte hur de kan planera in så vi läser tre veckor på en vecka. För det gör vi. Hade vi inte kunnat läsa någon annan kurs lite snabbare istället, jag menar vi behöver ju faktiskt inte ha tre dagar ledigt vissa veckor.

Nu ska jag sova så jag pallar gå upp imorn när jag ska, för det gör jag inte annars. 06.15 är inte min bästa uppstigningstid. Inte alls!




Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0