Tisdag

Idag har jag pluggat på heltid, från åtta till fyra. Det kändes tungt, men jag var rätt duktig. Vi körde järnet med seminarieuppgifterna, som för övrigt var sjuuuuuukt svåra. Det blev fett bråttom, eftersom de ska vara klara till imorn och vi fick lära oss hur vi skulle göra idag på de två föreläsningar som vi hade. Not my thing.

Hur som helst, eftersom jag är ovan med heltid och Jonas har lite ont i knät så valde vi att prommenera upp till träningen istället för att springa. Dessutom gick vi hem också, vilket jag är fett nöjd med.

Veckans, om inte årets, kommentar kom från pappa på detta inlägg och löd så här: "Bara kämpa på - har för mig att även Bridget lyckades snärja nått på slutet". Pappa, detta gjorde min kväll. Väldigt roligt tyckte både jag, Malin och Jonas...






Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0