Söndag

Idag har jag återigen åkt skidor, trots den träningsvärk jag lyckats dra på mig. Men som de säger, smärta är bara vekhet som lämnar kroppen. Alltså drog jag på mig skidorna för att ta en tur igen. Eftersom jag inte åkte så fort så hann jag bli irriterad på x-antal människor som inte kunde skidspårsregler. Speciellt när jag i princip kröp upp för sista backen och blev tvungen att kasta mig ur spår flera gånger på grund av människor som åkte på fel sida blev jag sur.

Men detta varade inte så länge då jag till sist insåg att nu är jag ju äntligen uppe. Det var mitt bästa ögonblick på hela dagen; när jag kom upp för backen.

Nu har jag, hör och häpna, pluggat lite. Med betoning på lite. Jag har läst ungefär 15 sidor i boken kalkyler som beslutsunderlag, och den är fortfarande inte spännande. Men jag kör vidare, vid någon punkt måste ju boken bli intressant, eller?


Så här kul är det när man kommer upp för backen och får ta av sig skidorna.


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0