Onsdag

Idag har jag varit i skolan, och det var ju inte mycket att orda om. Massa plugg och rätt mycket annat också.. Lätt att tappa fokus när det man pluggar är så tråkigt.

Men, det är inte allt jag har gjort. När klockan slog fem i sex ringde vi på dörren vid Mosebacke torg, för lite vernisage. Det var Karro och farfar Olle Ohlsson som ställde ut, och det var mycket trevligt. Eftersom jag missade min bästis öppna hus förra veckan så var det trevligt att få ut kameran på lite äventyr i silvrets värld.

Här är hur som helst lite bilder


Det bjöds på fika


Här är en glimt av Karros ringar

Samt en glimt av farfar Ohlssons halsband

Och här har vi aftonens stjärnor


Det var allt för nu
Elin


Kommentarer
Postat av: kungkarro

Bilder, bilder, bilder:P skicka!

2010-12-18 @ 20:30:09
URL: http://apieceofkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0