Lördag

Idag har jag inte gjort så himlarns mycket. Jag gick upp vid elva (apaskönt med sovmorgon efter en vecka av uppstigning halv sju) och sen åt jag frukost och plockade lite och vid halv två gick jag ner till mamma och pappa. Där hängde jag lite mer, fikade och åt middag bland annat.

Sen hittade jag objektivet till mammas och pappas gamla kamera, så jag lånade det vilket innebär en ökning till två objektiv i min kameraväska. WOHOOO!


Malins öga med mor och far objektivet och 10+ lins


Och en något suddig bild på objektivet i fråga



Allt för nu,
Elin


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu undrar jag hemskt mycket, har Malin lyckats få på de där lösögonfransarna själv så där tjusigt utan min hjälp. Jag är mäkta imponerad!

2010-12-24 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0