Fredag

Idag har jag som vanligt åkt skidor. Som vanligt var det skitjobbigt, framför allt på slutet. Och som vanligt är jag trött. Med stora bokstäver. TRÖTT.

Jag har idag tagit två rekord. Först ett kilometertids rekord på 5.54, och sedan ett basturekord för denna säsong på säkert en hel halvtimme. Detta är mycket bra för mig som inte gillar att basta mig svettig, jag tycket det är äckligt. Men rekord blev det.

Igår var vi på  födelsedagsfika hos Anders och Pia mfl, himla gott. Och trevligt för den delen. Väldigt kul också, speciellt på vägen hem när jag frågade om man kunde göra giftiga ormar ogiftiga och mamma svarade att det är väl bara att ta bort tungan. Det visade sig  att hon trott hela sitt liv att ormars gift kommer från tungan, och att det är därför den är delad längst fram. Jag och pappa skrattade mycket och länge åt detta.

Nu är  det dags för middagsförberedelser, och jag tänker rikta in mig på hummer och efterrätt.
Adios
Elin



Så här hade det kunnat sett ut här uppe om det varit sommar och inte vinter

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gott Nytt år Cajjsunk önskar en annan mycket rutinerad bloggare! :)

2010-12-31 @ 18:14:28
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0