Tisdag

Jag har alldeles nyss tagit den kallaste duschen någonsin. För alla er som orienterar tänk följande: ni står efter en sen höst tävling (typ daladubbeln när det är snö) och ska duscha. Utomhus. I minusgrader. Duschen ser varm ut. Men ack så fel det var. Den kalla utomhus duschen är kallare än kall. Den är iskall. Så kall att du får ont i huvet av att bara sticka in det under duschen. Så kall var min dusch.

För alla er som är icke-orienterare kan jag bara beskriva det på följande sätt: ni har aldirg och kommer aldrig uppleva en så kall dusch som denna.

Anledningen till detta är att varmvattnet i huset har varit avstängt sen igår på grund av någon läcka. Inte okej tycker jag. Speciellt som jag ska duscha och diska. BLÄÄÄ.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0