Tisdag

Av någon mystisk anledning verkar mitt tidigare inlägg inte ha kommit upp (jag har uppdaterat sidan säkert 150 gånger för att se efter) så jag gör ett nytt försök med att skriva om något annat.

Idag har jag inte gjort så mycket, plockat lite i lägenheten mest. Dock lyckades jag ta mig upp till klubbstugan vid sex för att kolla på terräng km som avgjordes idag (springer inte på grund av seg förkylning). Det var ballt eftersom jag nu har fyra rekordhållare i min lilla krets. Först har vi Johanna, som har rekordet för 13 åringar. Sen Karro som har det för 19 åringar och min mor som är bästa 49 åring. Och till sist har vi Martin, som slog alla tidigare rekord och följaktligen är bäst av alla herrar. Det känns ballt. Jag är cool.

Nu ska jag titta lite på tv och sen sova för imorn börjar jag skolan igen. Iiiiiiiiiih!



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0