Tisdag

Idag har jag jobbat hårt. Mycket hårt. Men det var trevligt, jag träffade en dam som först var trevlig när jag undrade om jag fick ställa en fråga (hon sa med välvilja i rösten; ja, vad gäller saken?) och sedan vände abrupt när jag frågade vad hon hade för elbolag (svaret löd: det ska du ge själva fan i). Mycket trevligt som sagt var.

Jag har även spenderat lite pengar inne på Indiska, men kan tyvärr inte ta någon vettig bild på min nya långklänning själv så den kommer upp imorn när jag har fått någon att slava för mig (förmodligen Jonas).

Nu ska jag fortsätta mitt tv-tittande och sedan sova lite innan jag ska iväg och vara trevlig igen.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0