Måndag

Nu sitter jag återigen i lägenheten efter en dag på jobbet. Det var en grym dag, jag slog rekord och träffade en himla massa trevliga människor. Dessutom såg jag Calle Schulman passera förbi. Grymt jobb alltså, idel kändisar.
Efter jobbet tog jag en tripp förbi Clas Ohlsons och köpte en fjärris till tvn. Den funkar kanoners, så nu sitter och sappar istället för att gå fram och tillbaka mellan soffan och tvn. Ska se om jag kan få den att funka med dvdn också, men det tror jag inte. Men man vet aldrig.

Här är i alla fall dagens fönster bild. Den föreställer jätte stora regnmoln i Tullinge. Spännande



Nu ska jag återgå till CSI tävling med Jonas.
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0