Måndag

Sitter nu i hemmet i Tullinge. Alltså det riktiga hemmet, där det finns både taxar, föräldrar och syskon (i alla fall ett). Har spenderat kvällen åt att titta på mobila bredband till mitt andra hem (också i Tullinge, för den som känner sig förvirrad). Allt detta funderande och tittande håller på att göra mig galen stundtals, men jag har nu lyckats skära ner på alternativen till tre stycken. Tre, Telenor eller Tele2, det är alltså frågan.

Förutom detta har jag inte gjort något spännande alls idag. Eller jo, jag körde lite kändisspotting på jobbet. Pratade med Kristin Kaspersen, Elin Kling och Blondinbellas stylist (ja, om man nu kan kalla hej-får-jag-ställa-en-fråga-nej-okej-ha-en-trevlig-dag för samtal). Mycket spännande.

Här kommer också en bild på gårdagens bak






Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0