Fredag

Här sitter jag nu och har precis packat min väska till helgens SM tävlingar. Jonas sa att han tyckte att jag inte skulle packa lika mycket som vanligt så han kunde få plats med sina grejer i min väska. Inte rättvist tycker jag, men jag gjorde ändå mitt bästa. Dock resulterade detta ändå i en full väska, så Jonas får ta en extra väska.

Igår var det som sagt var surströmmingsafton med farmor och mamma, och det var mycket trevligt. Ja, förutom den där lukten då. Jag kan inte fatta att man kan äta något som luktar så äckligt, men så länge jag slipper så är det väl okej.



Här är en bild från buggen i onsdags, där jag fick agera man i brist på andra



Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till i Värmland!

2010-08-27 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0