Tisdag

Jag inser nu att vi glömt att fira att vi tagit oss över den magiska gränsen med 1000 inlägg. Detta måste göras, och det gör jag (vi) genom att lägga upp ett gammalt inlägg. Och inte vilket gammalt inlägg som helst, utan bloggens första!!!

Där stod det följande:

nu har även vi som alla andra individer som lever på 2000-talet, en blogg där vi kommer att blogga
om alla våra djupa tankar och känslor.   
/ sunken & cajjan


Prick så stod det, och det är ju precis så det är. Här kommer alltså en djup tanke från mig; varför får man alltid stora, röda, göra ont finnar där de syns som mest? Det undrar jag fan. Carin har tydligen en i pannan och jag har en mitt på hakan. Inte okej.



Elin


Och nej, det är inte en sån här finne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0