Sunday

Idag har jag, mamma, pappa och marcus bökat runt på ikea nästan halva dagen. Många ärenden blev gjorda och marcus nya lägenhet har nog nästan allt den behöver nu. Efer ikeaturen gick jag och mamma och köpte mig min studentklänning! Så nu är den inhandlad vilket känns himla skönt. Jag passade även på att skaffa mig två nya baslinnen som tack för att jag var så gullig och effektiv på ikea. Nu sitter jag iallafall i Hallsberg och ska snart bädda ner mig i sängen med en kopp te och kolla på Wallander, det har jag gjort mig förtjänt av :)

Imorgon är en ny vecka, och vi tar nya tag och betar av en till vecka. Snart bara sex veckor kvar till studenten!

Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0