Fredag

Idag har jag åtnjutigt en tung samhällsdag. Jag började åtta, vilket i och för sig var sjukt tungt, och slutade kvart över tio. Det var sjuuuuuuukt jobbigt. Det har varit en sjukt jobbig vecka. Sov morgon två dagar till 10.25 och så idag slutade jag 10.15. Stackars stackars mig.

Himla glad blev jag dock när jag kom hem och och insåg att jag hann titta på Days of our lives. LYCKA! Efter detta städade jag och packade, och sen gick jag ner på Stigs Bokhandel för att fira påsken. Det gjorde jag genom att köpa tre nya böcker så jag har något att läsa på lovet. Jag firade även med nya tofsar från ICA.

Nu väntar jag på att Malin ska komma hem för hon är iväg och jobbar. Funderar på att laga middag, men jag vet inte vad hon vill ha eller om Dan kommer så det blir nog inget med det.



Jättehanden



Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0