Fredag kväll

Bullarna blev riktigt lyckade måste jag säga. Vi gjorde ett himla bra jobb, och när fikat väl stundade åt vi (i alla fall jag) tills kräket var nära. Men det var ett himla trevligt kalas, jag vaktade till och med kalasbarnet i två minuter tills han bestämde sig för att jag inte var en bra vaktare och snabbt kröp iväg.

Den senaste timmen har spenderats med telefonen tryckt mot örat och ögonen klistrade vid startlistan till Ultralång SM. Jag har nämligen försökt hitta resa därifrån på söndag men utan resultat. Så nu får jag åka med Tullinge hem och sedan tillbaka till Hallsberg på måndagmorgon. Tacka Leffe NA för sovisen som jag ska tågresa bort.

Nu är det Austin Powers på tv och sen ska jag sova gott hela långa natten.

Så här trött kommer jag vara på söndag


EEEEEELIN


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för de goda bullarna!

Lycka till på Ultra lång-SM.

Kram Annika

2010-04-10 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0