Min mobbade dag

Idag har jag blivit mobbad för att jag säger ett tågräls och inte en tågräls, vilket medföljer att jag även säger tågrälset istället för tågrälsen vilket tycks vara ännu roligare. Men jag tar inte illa upp bara så ni vet, jag är nästan säker på att det finns någon mer individ som är lika språkbegåvad som jag och har förstått charmen med att säga ett tågräls.

Det var mobbning nummer ett idag, mobbning nummer två var att Elin drog upp en förfluten historia från våren 2009 då det visade sig att jag inte kan rita hakkors, vilket inte ens är bra att kunna (bilden nedan visar hur jag ritar). Jag har alltid ritat så även på arbetena man gjorde om Hitler i senare grundskola, det är liksom inlärt och jag får verkligen inte till riktiga hakkors.

Mobbning nummer tre gick gick ut på att reta mig för att jag aldrig har bytt dammsugarpåsar i hela mitt liv. Vilket jag i stort sett aldrig behöver eftersom det alltid är så rent där jag bor, men det förstår inte de hemska mobbarna (host, elin och oskar) så därför passade de på att mobbas för det också.

Som tur är har de hittills inte kommit på fler anledningar till att mobba mig idag, så idag har jag klarat dagen relativt bra utan muggdoppning och annat dumt. En dag ger jag igen, var så säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0