Måndag nr2

Nu har vi varit på föreläsning. Eller ja, vi kom väl hem för en timme sen. Den var helt okej, dock var det lite mycket skidor. Man skulle kunna sammanfatta den så här: 15 min reklam för Karlslund, 2.5 timmar skidteknik, och 15 min frågor som till stor del var helt okej vettiga. Dock blev jag riktigt taggad på pappas idé, så det kanske var bra. Skidor är ju faktiskt rätt kul. Speciellt nu när jag har fått ett par speciella pjäxor. De kan man skejta i. Jaha, vad är så speciellt med detta då? Jo innan hade jag turpjäxor. Det var lite jobbigt eftersom de var mjuka i kanterna. Fatta liksom va bra jag kommer bli nu. Typ världens bästa!!

Nu ska jag snart sussa sött.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0