Lördag(eller DÖ SJ)

Idag hatar vi SJ. SJ har ett jävla idiot system och är bara till för efterblivna jävla guldfiskar. Inget ont om dessa men jag antar att deras intelligenskvot ligger på ungefär samma som SJ och förmodligen hela SJs ledning. SJ borde skjutas i huvudet, om något sådant finns, och förtjänar inte ens ett nådaskott i knät som början. Direkt i huvudet. DÖ SJ OCH ÅK RAKA VÄGEN TILL HELVETET DÄR NI KAN BRINNA I ALL JÄVLA OÄNDLIGHET!

Idag har vi varit ute och plockat svamp, dock var det klent med sådant och vi fick ihop typ en halv korg. Det var mindre kul, men sen fick vi grillad korv och varm choklad till lunch. Det var bättre.


Nu har vi beställt biljett till Hallsberg respektive Karlstad, och detta är anledningen till dagens hat. Detta beror på att det finns ungefär två tillgängliga biljetter, och att dessa kostar 50 respektive 150 kronor mer än sista minuten och man får ingen sitt plats. Därför är jag arg. För detta är inte första gången SJ blåser mig på pengar och sittplats. Hade det funnits ett annat alternativ hade jag valt det. SJ borde få en konkurrent, så att SJ kan gå i konkurs.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0