Fredag

Jag befinner mig inte i Hallsberg för poker kväll, eftersom jag till skillnad från min, som Adde P skulle sagt, bättre hälft Carin är lite tråkigare. Istället har jag åkt hem för middag med mamma, pappa och Bill. En middag som för övrigt kulminerade i en hätsk disskusion vare sig isbjörnar finns i Ryssland eller inte. Något som jag trots internet hävdar inte är sant. Det finns inga isbjörnar där, för då skulle de finnas här råder min logik.

Imorn är det stan som gäller, dock blir det ett ensamt besök eftersom ingen av mina vänner tycks vilja följa med mig. Men det ska nog gå bra, jag har ju varit där förut. Och ibland kan det dessutom vara rätt skönt att inte ha någon som man måste gå med. Fast bara ibland. Om man är inställd på det. Jag ska nog klara av att ställa in den inställningen.

En inställning som jag däremot inte klarar av är den som säger till tvn att ta kanaler från boxerkortet och inte från det analoga nätet. Den har efter någon händelse blivit arg och nu går det ej att titta på tv. Attans, det blev alltså inget Morden i Midsommer idag inte. Surt sa räven om rönnbären..




Läget på tvn är som läget på mammas älg. Dött



Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0