Torsdag

På lördag är det dag för Tullinge SKs årliga årsfest. Man hör nästan på namnet att den är årlig, årsfest liksom. Fast bara nästan. Jag har redan börjat ladda upp och planera helgens klädsel. Det är även stafett på förmiddagen, och mitt lag ser ut som följer


Det är alltså jag som är ankarsträcka och andrasträcka. Det känns som ett ansvarsfullt uppdrag, och jag ska göra mitt bästa för att inte springa helt vilse.

Idag har vi varit i skolan och skolat oss. Imorn får jag sovmorgon ända till nio, vilket innebär uppgång vid åtta vilket är lika med glädje. Jag har nämligen aldrig sovmorgon, så detta är skönt för mig. Jag får liksom sova en hel timma till! Jag ska även försöka slinka in på naturarnas vaccination, eftersom jag inte tränar imorn känns detta som en smart grej så jag slipper hålla på och hacka i min träningsplanering.

Just nu sitter jag inne hos Carin och, hör och häpna, pluggar. Jag gör marknadsföring och Carin och Arre Sundis jobbar med svenska. Som Armand Van Helden skulle sagt, my my my.


Elii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0