Tisdag

Jag märker till min stora förskräckelse att varken Cajj eller Sunk har bloggat idag. Hur har detta kunnat ske? Kan det ha varit så att vi haft ett liv fram tills nu? Ja, förmodligen.

Nu berfinner jag mig hur som helst i sängen och otränar framför tvn. Alltså, när jag säger otränar menar jag att jag itne tränar. Detta på grund av halsont, som förföljt mig sedan lördagens arla morgon. Men trots detta är jag glad och idag är jag även snäll för jag har planerat att laga mat till min kära vän Carin. Det blir taco, vi skulle fått tacopaj men sedan visade det sig att den innehöll gegga med tomat så det blev vanlig taco istället.

Nu ska jag nog ta och besöka mitt lilla badrum för att, som man säger, pudra näsan.


Så här snäll är jag idag




Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0