Måndag

Nu sitter jag återigen i sängen efter en snabbis till ICA och sedan lite utdelning av hjälp till Anton som studerar Buddhism och Hinduism.

Idag har jag varit ganska duktig, jag hade skola, fick MVG på ett prov, hade hål och tittade på Gossip Girl och The Hills, mera skola och slutligen så kom jag hem bara för att gå iväg till gymmet för en himla massa styrka. Jag styrkade på som en galning i en och en halv timme och gick sedan hem helt utpumpad.

Sen lagade jag mat, som jag skulle ätit med Marre och Arre men de var så långsamma så jag fick äta när de lagade. Dåligt av dem.

Så, som sagt var, nu sitter jag alltså här med ett paket vindruvor och är så trött att jag nog inte kommer orka hålla mig uppe ändå tills CSI börjar. Attans.


Så här såg jag nästan ut idag

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0