Lördag

Just för tillfället befinner jag mig hemma i huset och inte uppe i klubbstugan. Anledningen till detta är att jag under natten fick jag typ noll timmars sömn eftersom jag bara vaknade hela tiden. Jag skulle uppskatta antalet vakningar till ca 15. Jag vaknade, snurrade ett kvarts varv, somnade, vaknade, ett kvarts varv, somnade osv. Det var inte uppskattat. Men nu är jag vaken och har bara lite ont i huvudet.

Det är väl dock dags för frukost och en dusch snart, och eventuellt lite mer sömn för att fylla på mitt tomma förråd innan Karro kommer vid kanske elva eller tolv. Sen ska vi äta lunch, och jag ska föreslå film för lite mer sömn.

Nej, nu är det back till Love Actually och sedan frulle. Göööött.


Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin dag



svara gärna på dagenfråga,

http://sarahadil.devote.se/

2009-11-21 @ 10:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0